האינטרנט הביא אתו הרבה מהפכות, חלקן נתפסות כמובנות מאליהן ואיננו קולטים עד כמה הן משמעותיות. אחת המהפכות היא בתחום שיווק עסק מזון. בעבר עסקים בתחום המזון היו פונים אל הקהל המקומי שעובר בסביבה. מי שרצה לפתוח עסק קטן למכירת סנדוויצ'ים גורמה היה צריך לשכור חנות קטנה במקום מרכזי ולהפעיל משם את העסק. עיקר הקונים שלו היו אנשים שפשוט עברו באזור. אפשרות אחרת שהייתה לו היא לנסות למכור סנדוויצ'ים באזורי משרדים ותעשייה. יתכן שהיה מצליח מאוד, אך זה דורש צורת פעולה אחרת והוצאות לוגיסטיות. בשביל לעבוד בצורה כזו יש להכין מלאי סנדוויצ'ים מראש ולנסות למכור אותם. ככה בעל העסק ימצא את עצמו מסתובב במשרדים במשך שעות עם סחורה מוכנה מראש, מה שלא יימכר פשוט יתבזבז.
הסיכוי להקים עסק אשר מיועד אך ורק למשלוחים, בתקופת טרום האינטרנט, שאף לאפס. עלויות הפרסום של מודעה להזמנת סנדוויצ'ים היו יכולות להיות יקרות מאוד ובעלות אפקטיביות נמוכה. הרי מי יזמין משלוח מזון ממקום שהוא לא מכיר ולא ראה.
היום האינטרנט מאפשר לשווק עסק מזון עם חברה לשיווק באינטרנט בצורה אשר משנה את כל התמונה. בהחלט ניתן להקים עסק מזון מהבית או מאזור בו אין תנועת אנשים והשכירות בו נמוכה ולשווק אותו לאנשים. המדיה הדיגיטלית מאפשרת להציג לציבור, לקהל הלקוחות הפוטנציאלי, את העסק. המדיה הדיגיטלית מאפשרת להציג לגולשים את התפריט ואת המזון של העסק בצורה ויזואלית. אף אחד היום לא יזמין ממקום שהוא לא מכיר על סמך תפריט טקסטואלי. אך כאשר הלקוחות מקבלים תמונות צבע הממחישות להם למה לצפות הם בהחלט יזמינו גם אם זה מקום שהם לא מכירים. הגישה שלהם תשתנה לחלוטין ותהפוך לגישה של "לנסות משהו חדש".
אם יש לך עסק בתחום המזון או שאתה חושב על הקמת עסק בתחום המזון, תהיה בטוח שמידי יום ישנה תנועה גדולה מאוד של גולשים אשר מחפשים אחר הזמנות מזון באינטרנט ולא רק הזמנות; אנשים רבים גם מחפשים מקומות ללכת ולאכול בהם. בתור בעל עסק בתחום המזון עלייך רק להשקיע את המאמץ שהגולשים אשר מחפשים אחר מקום לאכול בו אכן יגיעו לעסק שלך ולא של המתחרים. כמובן שחשוב שתשמור על רמה גבוהה של אוכל ושירות אך הלקוח קודם כל מגיע בזכות הפרסום ואח"כ מתרשם מרמת האוכל. עסק המציע אוכל מעולה, טעים ואפילו זול ייכשל ללא פרסום נכון.
רשת האינטרנט מציעה הרבה דרכים לשווק עסקי מזון ויש לדעת איך לנצל אותם בצורה הטובה ביותר, מבניית אתרי אינטרנט וקידום אתרים אורגני ועד הקמת דפי פייסבוק או פעילות ברשתות חברתיות אחרות כמו פינטרסט.