אביזרים לטאבון

אם אתם מחפשים את הדרך לשפר באופן פלאי את יכולת האפייה שלכם מבלי לעבוד קשה או להשתתף בקורסים – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרכוש טאבון ביתי. בהשקעה כספית לא גדולה תצליחו לאפות בבית מאפים ברמה של מאפייה. עם המחירים שמתפסים מעלה באופן תמידי במאפיות השכונתיות, רכישת טאבון לטובת אפייה ביתית מתגלה כהחלטה נכונה מבחינה כלכלית. 

איך משתמשים בטאבון?

חוששים שלא תדעו איך להשתמש בטאבון? הטיפים הבאים נועדו לסייע לכם למצוא את הדרך לשלב את הטאבון במטבח שלכם. בחנות של מוצרי אפייה La Torta יש לרכוש מראש אביזרים לטאבון עם דגש על פריטים איכותיים שישמשו אתכם לטווח ארוך. חשוב לזכור שהטמפרטורה בטאבון גבוהה באופן משמעותי מזו של התנור הביתי, אביזרים שמתאימים לשימוש בתנור ביתי אינם בהכרח מותאמים גם לטאבון. אל תשכחו לקחת בחשבון את תקופת הלמידה. ייתכן ובפעמים הראשונות המאפים שלכם לא יהיו מושלמים, אך כאשר תלמדו איך לעבוד נכון עם הטאבון התוצאה תהיה מדהימה. 

רשימת אביזרים לטאבון 

  1. מרדה מחוררת
  2. כף סיבוב
  3. כף עץ לפיצה
  4. מדחום לטאבון
  5. כפפות
  6. ציוד ניקיון מתאים לטאבון
  7. סיר מתאים לטאבון

מה זה מרדה מחוררת?

בכל רשימת אביזרים לטאבון תמצאו דרישה למרדה מחוררת היות וזהו הכלי החשוב ביותר. מרדה היא הכלי באמצעותו אנו מכניסים, מוציאים ומזיזים את המאפים בתוך הטאבון. הטמפרטורה בטאבון גבוהה מאוד כך שלא ניתן לטפל במאפים ללא מרדה. כדאי לבחור במרדה מחוררת בכדי לאפשר לאדים להתנדף (חיוני ליצירת פריכות) ולסלק שאריות קמח. כלי שימושי נוסף לאפייה עם טאבון הוא כף סיבוב. באמצעות הכף נוכל לסובב את המאפה בתוך הטאבון ולהבטיח כך אפייה אחידה. אביזרים לתנור חיוניים לטיפול נכון ובטיחותי במאפים הביתיים שלכם.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

shay

shay

אהבה שלי היא בראש ובראשונה לאוכל ולאורח חיים בריא! בזמני הפנוי אני מבקר מסעדות, מטייל בעולם, מחפש מתכונים ומבשל

אולי יעניין אתכם...

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​