מה אוכלי כשר יכולים לאכול בדובאי

דובאי נחשבת לעיר מדהימה לביקור ושהייה עבור כל ישראלי. אחרי הסכמי אברהם, דובאי נפתחה עבור התייר הישראלי והאופציות הן עצומות. בגלל שזה חדש לנו ואנו לא ממש מכירים את התנהלות הדברים בדובאי או מקומות מסוימים לבילוי מועדף, אנשים דתיים או אוכלי כשר ושומרי שבת עשויים למצוא את עצמם בדילמה גדולה יותר. לא פשוט למצוא ולאתר מקומות שמגישים אוכל כשר – בתי מלון, מסעדות, אזורי בילוי משפחתיים ועוד. כאשר אתם ניגשים להזמין כרטיס טיסה לדובאי חשוב מאוד לברר קודם לכן ולבדוק האם האטרקציה שאתם הולכם ליהנות בה מכבדת את תנאי הכשרות שלכם.

בגדול, דובאי ערוכה לקבל קהלים יהודיים שומרי כשרות ושבת. מאחר וכבר קיימת קהילה יהודית מקומית, וכן בני דת האסלאם השוהים במדינה מכבדים את שומרי היהדות הבודדים שהיו במקום כבר קודם לכן, זה לא נחשב עבורם דבר חדש להתאים ארוחות בבתי מלון ומסעדות לאנשים אוכלי כשר.

מה יוכלו אוכלי כשר לעשות בדובאי ובאילו אטרקציות הם יוכלו להנות?

מי אמר שדתיים לא יכולים ליהנות מיעד תיירותי תוסס ושוקק חיים כמו בדובאי? למרות שלעיר נדבקה תדמית של עיר אדומה המיועדת לבליינים חילוניים צעירים, היא מתאימה ביותר גם עבור משפחות שמחפשות צורת בילוי קצת שונה. בהחלט ניתן למצוא מלא אטרקציות המיועדות לקהלים אלו – טיולי ג'יפים, סיורים בחיק הטבע, מוזאונים, תצפיות (שהבולטת ביותר שבהן היא כמובן במגדל בורג' חליפה – המגדל הגבוה בעולם) ועוד המון מקומות אחרים.

הנאה מושלמת גם עבור הקהלים הדתיים

אין ספק, גם דתיים, חרדיים ואוכלי כשר יוכלו למצוא את הבילוי המושלם שלהם בעיר דובאי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה, כמו כמעט בכל יעד תיירותי אחר בעולם, לברר קודם לכן. אמנם גם אם לא תגיעו מוכנים תמיד אפשר לשאול את המקומיים על נקודות בילוי המכבדים שומרי כשרות – הם ישמחו לעזור לכם.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

shay

shay

אהבה שלי היא בראש ובראשונה לאוכל ולאורח חיים בריא! בזמני הפנוי אני מבקר מסעדות, מטייל בעולם, מחפש מתכונים ומבשל

אולי יעניין אתכם...

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​