פלפל ממולא

פלפל ממולא: המלצות ומתכונים לממולאים מדהימים

פלפלים ממולאים הם אחד המאכלים הטעימים ביותר, ובשל צורתו של הפלפל אפשר למלא אותו במגוון חומרי גלם. הנה המלצות ומתכונים לממולאים מדהימים.

פלפל ממולא כמנה ראשונה

אוכל מוכן כמו פלפלים ממולאים יכולים להיות מנה ראשונה נהדרת, ניתן להכין אותם כמנה חלבית או בשרית שכן יש אין ספור אפשרויות למילוי. את המתכונים אפשר למצוא ברשת, עם הסברים מדויקים ומפורטים להכנת המנה ואפילו ביקורות של הגולשים, שזוהי אינדיקציה טובה למדיי.

חגיגה של צבעים

פלפלים ממולאים לא רק טעימים, זהו ירק אותו ניתן למצוא בכמה צבעים, וכך ניתן להכין ארוחה שהיא לא רק בריאה וטעימה, אלא גם ססגונית ומושכת את העין וידוע שאנו אוכלים קודם כל עם העיניים, וכמובן מעוררת תיאבון. את הפלפלים האיכותיים ביותר ניתן למצוא בתקופת הקיץ, אז הם גם טעימים יותר, גדולים, בשרניים וחלקים למראה, קלים למילוי.

גם בריא וגם טעים

מן הסתם הבריאות גם חשובה לנו, זאת בלי לפגוע בטעם, ואכן פלפל נחשב לאחד הירקות הבריאים ביותר עם אחוזים גבוהים של ויטמין C, הם מחזקים את המערכת החיסונית, ואפילו תורמים לבריאות העור. פלפלים ממולאים הם גם מנה נהדרת לילדים, הם נהנים ממנה ובאותה העת מכניסים משהו בריא לפה.

דוגמאות לפלפלים ממולאים

ישנם אין ספור רעיונות למילוי פלפלים, הנה כמה רעיונות על קצה המזלג: פלפלים עם מילוי של פתיתים, מנה ידועה ופופולארית היא פלפלים ממולאים באורז ובשר, פלפלים ממולאים עם קינואה וטופו, .פלפל בנוסח בולגרי, פלפל עם מילוי גבינות, פלפל בנוסח הונגרי, פלפלים חריפים עם מילוי, פלפל עם בשר טלה משובח, וכמובן ניתן להכין ארוחות נהדרות גם לצמחונים או טבעונים, ועוד שלל מתכונים אותם תוכלו למצוא ברשת.

קראו גם: הזמנת אוכל מוכן בראשון לציון

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

shay

shay

אהבה שלי היא בראש ובראשונה לאוכל ולאורח חיים בריא! בזמני הפנוי אני מבקר מסעדות, מטייל בעולם, מחפש מתכונים ומבשל

אולי יעניין אתכם...

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​