מופע פסלים חיים – על האתגרים

אמנות היא יצירה חופשית שאיננה נתונה לדפוסים קבועים, ולכן היא מצליחה לבטא בכל פעם את השקפת עולמו של האמן המציג את יצירתו. מופע פסלים חיים הינו מופע אמנותי המביא לידי ביטוי את מחשבותיהם של השחקנים, וכך הוא אחד מהאטרקציות המבקשות ביותר בכל אירוע חברתי פרטי, עסקי או ציבורי.

במאמר הבא נבין מיהם אותם פסלים חיים, מהי המשמעות של אמנות ייחודית זו, אילו אתגרים עומדים בפניהם וכיצד מופע כזה יכול לתרום לאירועים.

מהם פסלים חיים?

פסלים חיים הם שחקנים אנושיים המתחפשים באופן מושלם לפסל, כך שממבט ראשון נראה כי מדובר בפסל דומם וסטנדרטי לחלוטין. כמו פסל דומם, גם הפסלים החיים משמשים כמיצג אמנותי בעל ערך ומשמעות, ועצם זה שמדובר בשחקן בשר ודם תורם עוד יותר למשמעות של אמנות זו.

הפסלים החיים יכולים להיות מסוגים שונים ומגוונים, זאת על פי החלטתו של כל אמן המציג את הפסל החי. לכן המשמעות של כל אחד מהם משתנה על פי מראהו והופעתו בפני הקהל, וגם האינטראקציה שהוא יוצר עם הצופים.

כיוון שהם מציגים פסל, עליהם לעמוד ללא תזוזה במשך שעות ארוכות ולעיתים הם עושים זאת במזג אוויר חם או קר במיוחד. אתגרים אלו הם חלק בלתי נפרד מהאמנות שהם מציגים, גם כאשר עליהם לעמוד ללא ניע בזמן שעוברי אורח מנסים להכשילם על ידי מגע, דיבור או כל מעשה אחר שיכול להוציא אותם מאיזון.

מופע פסלים חיים לאירועים

מופעי הפסלים הם אטרקציה ייחודית ומרשימה, ולכן הם מומלצים לכל אירוע וחגיגה. זוהי דרך נהדרת להוסיף צבע וכמובן חלק אמנותי לאירועים פרטיים, עסקיים וגם ציבוריים המתקיימים ברחוב או בשטח פתח אחר כחלק מחגיגות מאורגנות שרשות מקומית עורכת עבור תושביה.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

shay

shay

אהבה שלי היא בראש ובראשונה לאוכל ולאורח חיים בריא! בזמני הפנוי אני מבקר מסעדות, מטייל בעולם, מחפש מתכונים ומבשל

אולי יעניין אתכם...

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​