איך להוריד אחוזי שומן

איך להוריד אחוזי שומן בלי לרדת במשקל

בעבר, המדד הרלוונטי להשמנה או הרזיה היה המשקל בקילוגרמים של האדם. בהתאם לכך, נוצר מדד הbmi, אשר קבע מה מצבו של האדם בכל הנוגע לגופו- האם האדם סובל מעודך משקל קל, קשה, השמנת יתר או השמנת יתר חולנית. אולם כיום, רבים מבינים שלמשקל לא תמיד יש חשיבות בתהליך של הרזיה וחיטוב. אדם אשר מבצע שגרת אימונים יומית, יופתע לגלות שההיקפים שלו יורדים באופן משמעותי וגופו הולך ומתחטב, אך במשקל גופו הוא לא יורד ואפילו לפעמים עולה. אם אתם שואלים את עצמכם מהי הסיבה לכך כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים

המדד הנכון לקביעת מצבו הבריאותי של האדם

כאשר מדובר על השמנה, כיום נוטים להתייחס יותר לאחוזי השומן שיש לכל אדם בגופו ולא למשקל הגוף, בכדי לקבוע האם האדם לוקה בהשמנה ועד כמה היא חמורה. במידה ויש לאדם אחוזי שומן גבוהים, הוא יוכר כאדם אשר סובל מהשמנה משמעותית גם אם איננו נראה כך. ישנם לא מעט אנשים בעלי גוף רזה, אשר בהעדר שמירה על תזנה נכונה ובהעדר שמירה על כשר גופנו מעלים את אחוזי השומן בגופם מבלי שמבנה גופם יראה שמן באופן חיצוני, לכן, כיום, ניתן להוריד את אחוזי השומן בגוף ולקבל גוף רזה וחטוב יותר, מבלי לרדת גרם אחד במשקל. עולה השאלה איך להוריד אחוזי שומן בלי לרדת במשקל?

כך מורידים אחוזי שומן בגוף ללא ירידה במשקל

בעזרת שמירה על תזונה נכונה ושגרת אימוני כושר שיותאמו לכם על ידי מאמן כושר אישי, תוכלו להפוך שמן לשריר. שומן אשר הופך לשריר מחזק ומחטב את הגוף ולכן במהלך הזמן ככל שתתמידו בשגרת אימונים זו ובשמירה על תזונה נכונה, תכלו לראות שינוי מהותי בהיקפים שלכם וביצירת שרירים שונים בגוף וכמובן במראה הגוף שלכם. כמו כן, גם במדידת אחוזי השומן תכלו לראות שיפור ניכר. אולם, חשוב שתדעו ששריר שוקל יותר משומן ולכן וודאי תופתעו לגלות לא פעם שלא רק שלא ירדתם במשקל גופכם אלא לעיתים אפילו עליתם. אין להיבהל מסיטואציה מעין זו. כיום כבר ידוע שהמדד האמתי המסייע להבחין כי האדם רזה וחיטב את גופו באופן בריא הוא מדידת ההיקפים שלו ואחוזי השומן שבגופו ולא המשקל בקילוגרמים אשר מוצג על המכשיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *