נשירת שיער נשים

איך מונעים נשירת שיער?

 

כאשר השיער שלנו נושר אנחנו מרגישים רע. המצב רוח שלנו יורד, המראה הכללי שלנו לא טוב, ובכלל הגוף שלנו מאותת לנו שמשהו בתזונה שלנו לקוי. לכן חשוב להבין מדוע יש לנו נשירה ובמה חשוב לטפל. אז כיצד מונעים נשירת שיער נשים? וגם גברים בוודאי רוצים לדעת.

מחזקים את הגוף בתזונה נכונה – על מנת לחזק את השיער שלנו וגם את הגוף שלנו, חשוב להתחיל לאכול נכון. בדקו את הרגלי התזונה שלכם ואף התייעצו בתזונאי או במטפל ברפואה משלימה, כדי להבין האם הופר האיזון בחייכם עקב אכילה לא נכונה. חשוב להימנע מאכילת מזונות בהם חומרים משמרים, מאכילת קמחים לבנים, ולהתחיל לאזן את הגוף באכילת מאכלים שמכילים סידן, אבץ, מגנזיום, ברזל ושלל ויטמינים. בנוסף, הרבו באכילת פירות וירקות ירוקים. הוסיפו לתזונה שלכם דגים ובשר, ואם אתם צמחוניים או טבעוניים: הוסיפו לתפריט שלכם שקדים וקטניות.

גזירת השיער – על מנת לחזק את השיער חשוב לגזור אותו ולהקנות לו תספורת נכונה ומחזקת. פנו למעצב השיער שלכם והסבירו לו שאתם סובלים מנשירת שיער. נשים שסובלות מנשירת נוהגות להסתפר לפחות פעם בשלושה חודשים על מנת לחזק את שיערן ולהקנות לו מראה חזק יותר.

טיפול בדיקור – כיום ניתן להזרים את הדם בשורשי השיער ניתן לחזק את השיער באמצעות דיקור. דיקור סיני מזרים את הדם בקרקפת ובשורשי השיער ומעודד הזנה וצמיחה של שורשי השיער. עוד תוכלו לנסות עיסויי קרקפת שגם הם מזרימים את הדם הקרקפת ועוזרים לחזק את השיער ולעבות אותו, ובכך למנוע נשירה.

נטילת ויטמינים – כדי לחזק את השיער רצוי ליטול ויטמינים. התייעצו עם רופא המשפחה שלכם ובדקו אילו ויטמינים יכולים לעזור לכם למנוע את נשירת השיער שלכם. כיום ישנם ויטמינים כמו למשל אבץ שמונע נשירת שיער בקרב נשים וגם בקרב גברים – בדקו אילו ויטמינים יכולים להועיל לכם.

לסיכום, כדי למנוע נשירת שיער חשוב לשנות את אורח החיים, לאכול נכון, לשתות מים, לאכול נכון, ובכך לשמור על מראה שיער מלא, רענן ועבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *