יוגה

כיצד יוגה מסייעת לשמור על הבריאות

הרבה אנשים שמעו שיוגה עוזרת לשמור על הבריאות הקיימת ולחזק את המערכת החיסונית של הגוף, אך הם אינם יודעים כיצד תרגול יוגה יכול להוביל לכל אותן תוצאות. מאמר זזה יעזור לכם להבין כיצד היא עושה זאת.

יוגה- על מה מדובר?

מסה גדולה של אנשים בכל מדינות העולם מתרגלת יוגה בצורה קבועה. היוגה אינה מוגבלת לגיל או מצב בריאותי ולכן אם אתם מתרגלים יוגה באופן קבוע ומעוניינים לנסוע לטיול או ללימודים במדינות אחרות ודואגים שלא תהיה לכם קבוצה איתה תוכלו לתרגל, בוודאי תשמחו לשמוע שקבוצות יוגה לילדים, נשים, פנסיונרים ומבוגרים יש בכל מקום ולכן תמיד יהיה לכם עם מי לתרגל.  יוגה היא אורח חיים ורבים מחליטים להתחיל ולקיים חלק מאורח חיים זה על ידי תרגול פיזי קבוע. היוגה מאגדת יתרונות רבים ועיקרה היא איחוד וחיבור אל העצמי ולאחר מכן אל העולם.

יוגה ובריאות- מה הקשר?

תרגול יוגה משפיע במידה רבה על הבריאות הגופנית והנפשית. ההשפעה היא בדרך כלל בדברים הבאים:

  • חיזוק- היוגה עוזרת בחיזוק של השרירים, המערכת החיסונית, חיזוק של בניית העצמות והיציבות של הגוף שלנו.
  • שיפור- היא יכולה לשפר את הגמישות שלכם, התפקוד של מערכות שונות בגוף, תפקוד של כפות רגליים, ריאות, תהליכי חמצון שונים ברקמות הגוף, תחזוקה של כל הרקמות בגוף, תפקודם של כל מיני איברים פנימיים בגוף, המצב של הלב, תפקוד המוח ועוד.
  • מעודדת- היוגה מעודדת נשימה דרך האף, הורדה של קילוגרמים מיותרים בגוף, מעודדת את העובדה שאדם יכול להגיע לריפוי עצמי.

לסיכום, יוגה מעודדת בריאות, אושר והרמוניה של האדם עם עצמו. אנשים רבים שחוו בעיות אישיות ובעיות בריאותיות שונות מספרים שחל שיפור משמעותי בחייהם לאחר שהם החלו מתרגלים יוגה בצורה סדירה.

למידע נוסף: http://youryoga.co.il/

 

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

מארק כהן

מארק כהן

מארק כהן הוא נטורופת, מתמחה בתזונה טבעית. בעד טבעונות אבל אוכל בשר פעם בשבועיים (משתדל להפחית...), חובב אינטרנט, אורח חיים בריא וספורט.

אולי יעניין אתכם...

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​