איך לבחור כריכים שכולם יאהבו

איך לבחור כריכים שכולם יאהבו ?

איך לבחור כריכים שכולם יאהבו?

מסעות וטיולים בעולם לא רק מפגישים אותנו עם תרבויות המאפיינות את המקום אליו הגענו, אלא גם עם מאכלים שיוצרים עבורנו סוג של זהות עם המקום בו אנו נמצאים.
ממש כמו שמקורו של הבולנז בבולוניה היפה, מרק הראמן הוגש לראשונה בסין המרתקת והביף בורגיניון מגיע אלינו היישר מצרפת הקלאסית כך גם לכל מדינה ואפילו אזור יש כריכים שמאפיינים אותם.
הרי מאוד יהיה קשה לנו לאתר כריך עם חביתה, גבינה לבנה ועגבניה במקסיקו ובלתי אפשרי להנות מכריך רוסטביף מעולה בהודו.
לעומת זאת ניו יורק היא ללא ספק המקום להתענג על כריך רוסטביף, ירושלים על סביח מושלם ופריז על קוראסון חמאה בשילוב ביצה עלומה.
אנחנו כאן כדי לאפשר לכם להנות מכל הטוב שלעולם יש להציע ולהתנסות במגוון כריכים בטעמים חד פעמיים!.
לכל כריך ולכל שילוב בין אם נתייחס ללחם, לירקות הנלווים, לחלבון ובין אם לשאר התוספות יש מקור, יש שם ועומדת מחשבה שלמה מאחוריו.
כריך טוב הוא כריך שבו הטעמים מצב אחד משתלבים זה עם זה ומצד שני יוצרים איזושהיא ניגודיות נעימה לחיך.
כריך טוב זה כריך שאי אפשר להפסיק לאכול אותו, זה כריך שהעגבניה לא מרטיבה בו את הלחם, שלא צריך שום רוטב מעל כדי להרטיב אותו, כריך טוב זה כריך שהוא פשוט מושלם.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על כיבוד להרמת כוסית במחיר מיוחד

רבים וחכמים כבר אמרו שאין דבר שלא ניתן להכניס בין שתי פרוסות לחם, ובכל זאת אנחנו בסדנביץ’ בר רואים בהכנת כריך סוג של אמנות המצריכה רעיון, מחשבה זאת בכדי שכל המרכיבים ישתלבו זה עם זה באלגנטיות, בהרמוניה ובסוף נזכה להנות מביס מושלם בפה שפשוט יעודד אותנו לביס נוסף של תענוג.
אז איך לבחור כריך שכולם יאהבו?

איך לבחור כריכים שכולם יאהבו

 

קיימות שתי אופציות בפניכם, שיאפשרו לכם להנות מכריכים שכולם אוהבים…

 

  1. רשימת כריכי הפרימיום – למעשה בחרנו את הכריכים הפופולאריים מהעולם כולו, כולל הכריכים שאנחנו הישראלים הכי אוהבים ופשוט שדרגנו אותם.
    בחרנו את הירקות הכי טריים, הגבינות הכי איכותיות, הלחם הטרי והחלטנו להכין את הסלטים והממרחים בעצמנו, כך שאתם נהנים ממקסימום טריות, מינימום רטבים וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל וכך הכריך הופך לארוחה של ממש שכן הוא משלב פחמימה, חלבון איכותי וירק.
    תוכלו לבחור בין כריך סלט ביצים עשוי מביצים טריות, כריך טונה איטלקי המורכב מסלט טונה מנצח, כריך גבינת עיזים בשילוב עגבניות מיובשות ופלפל קלוי, כריך אבוקדו מושלם עם נבטים וחסה, סביח שאין כמותו, כריך סלאמי ואפילו מכריך שעשוי משניצל אמיתי שרק עכשיו עבר טיגון והרשימה עוד ארוכה…
  2. כריכים בהרכבה עצמית – אופציה אחרת לגמרי אותה תוכלו לאמץ היא פשוט לבחור את סוג הלחם מבין הלחמים הטריים המוצעים לכם – חצי באגט, לחמניית ביס, ג’בטה, לחם שיפון או לבן, לחמניה רגילה או לחם מחמצת.
    השלב הבא הוא בחירת המילוי – חלבי, פרווה או בשרי – אתם מחליטים איך להרכיב את הכריך המושלם – זה שכולם יאהבו.

 

אז זכרו, כריך זו אופציה מעולה כארוחת ביניים לבית הספר או כארוחת בוקר לעבודה.
כריך הוא גם הפתרון המושלם לטיולים וניתן גם ליהנות ממגשי כריכים לאירועים בעבודה או אירועים בבית ואז פשוט לשלב כל מיני סוגים של כריכים במגש – אתם בוחרים ואנחנו רק דואגים להכל.
כריך זו ארוחה שהיא גם נגישה, גם טעימה, גם טרייה ולא פחות חשוב – בריאה!.

חברי המערכת ממליצים לכם גם לקרוא על סנדוויצ'ים בעלי טעם מיוחד

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

shay

shay

אהבה שלי היא בראש ובראשונה לאוכל ולאורח חיים בריא! בזמני הפנוי אני מבקר מסעדות, מטייל בעולם, מחפש מתכונים ומבשל

אולי יעניין אתכם...

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​