תנור בנוי

תנור בנוי כחלק מעיצוב המטבח

במסגרת שיפוץ מטבח או אבזור מטבח חדש, יש כמה פריטים שאנחנו בוחנים לעומק כדי שהמטבח יענה לכל הצרכים שלנו ויקל על הפעולות השונות שאנחנו נדרשים לבצע בו. אחד הפריטים המרכזיים והחשובים הוא התנור, ואנחנו חייבים לבחון את היתרונות של תנור בנוי כדי להחליט האם זו היא האופציה הנכונה עבורנו או שמא עדיף לנו לרכוש תנור שעומד כיחידה בפני עצמה. תנור בנוי הוא למעשה תנור אשר מותקן בתוך נישה מיוחדת המיועדת לו, בין אם היא נבנית במיוחד עבורו ובין אם מדובר בחלק ממערך הארונות הקיים. בשיטה הזו התנור הופך למעשה לחלק בלתי נפרד מהעיצוב של המטבח ואת הכיריים אנחנו ממקמים בנפרד, במקום אחר בחלל, בניגוד לתנור עצמאי שבו הכיריים לרוב נמצאים בחלק העליון.

יתרונות של תנור בנוי

לא בכדי הופך התנור הבנוי לפופולארי מאוד במטבחים רבים בישראל. ברשימת היתרונות של תנור בנוי נמצא, כאמור, היתרון העיצובי, אבל הוא לא היחיד. דגמים רבים המיועדים לנישות הללו ודגמים אלה מציעים גם עיצוב מרהיב שישתלב היטב במראה הכללי של המטבח וגם פונקציונליות ברמה גבוהה מאוד. תנורים פירוליטיים למשל, יאפשר לתנור לנקות את עצמו על ידי נעילה של התנור והבאתו לטמפרטורה גבוהה מאוד מבלי לדרוש מגע יד אדם בתהליך הניקוי עצמו. תנורים אחרים מכוונים את עצמם אוטומטית למשקל הבשר שהוכנס אליהם, ואילו תנור שמתאים במיוחד לאפיית פיצות יכלול שני תאי אפיה, שאחד מהם הוא למעשה טאבון. היתרונות של תנור בנוי הם אלה שהופכים אותו לאופציה המועדפת על ידי רבים שמעצבים את הבית בכלל ואת המטבח בפרט.

מרכיב מהותי במטבח

חשוב להבין שתנוי בנוי הופך למעשה לחלק מהנוף הכללי של המטבח, ומתוך ההבנה הזו משקיעות יצרניות התנורים לא מעט מחשבה בבחירת עיצוב מרשים וחדשני, וכן בתכנון תנורים בגדלים שונים, כדי שיוכלו להתאים לכל נישה ולכל מטבח. אם אתם מבקשים ללמוד את היתרונות של תנור בנוי, נראה שיש לא מעט כאלה – עיצוב מרהיב, מגוון גדלים שמתאימים לכל מטבח ולכל צורך, טכנולוגיה מתקדמת מאוד והתאמה אישית לכל צורך. תנור בנוי הוא פשוט שדרוג משמעותי לאיכות החיים וליכולות האפייה והבישול שלכם. לא משנה מה אתם צריכים ואיך נראה המטבח שלכם, תנורים בנויים יכולים להוות פתרון אידאלי לכל צורה, גודל, שימוש ומטרה. רגע לפני שאתם רוכשים ומתקינים תנור, רק שימו לב למדוד היטב את השטח, כדי שיתאים לו בצורה המדויקת ביותר.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

shay

shay

אהבה שלי היא בראש ובראשונה לאוכל ולאורח חיים בריא! בזמני הפנוי אני מבקר מסעדות, מטייל בעולם, מחפש מתכונים ומבשל

אולי יעניין אתכם...

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​