בדיקת משקל

להישקל זה טוב, אבל לא צריך לפתח אובססיה

אנשים רבים מפתחים אובססיה בכל הקשור אל משקל גופם ואורח חיים בריא. נתחיל את המאמר בקביעה ברורה. אנשים שמפתחים אובססיה, גם אם מדובר על כזו לאורח חיים בריא ומשקל אינם מנהלים אורח חיים בריא, שכן הם מאפשרים לקיצוניות ולדחפים אחרים לשלוט בהם. לכן, חשוב להישקל, אך במידה המתאימה.

משקלים – מאזנים את החיים

כל דבר בחיים צריך לעשות במידה הנכונה. אם אתם מוצאים את עצמכם עולים על המשקל כל יום או כמה פעמים ביום, יש מצב טוב שיש לכם אובססיה למשקל גופכם והגיע הזמן לעשות שינוי ולפתור את הבעיה. הבעיה יכולה להיפתר בכמה אופנים:

  • מסגרת- יש אפשרות להגיע להחלטה שאתם נרשמים אל מסגרת מסוימת שעיקרה הורדה ושמירה על משקל ורק במסגרת זו אתם נשקלים. כלומר, לא נוגעים במשקל הביתי או מוסרים אותו לחבר או בן משפחה.
  • אחות קופת חולים- יש אפשרות להגיע אל קופת החולים פעם בשבוע ביום ובשעה קבועה ולהישקל. את המשקל תוכלו לרשום בפנקס אישי מסודר שלכם וכך תוכלו לפקח על משקל גופכם.
  • עמידה בכללים- תוכלו להחליט שאתם נשקלים רק פעם בשבוע בבית. מתאים לאנשים עם כוח רצון שיכולים לעמוד בהחלטות שלהם. אם אתם סבורים שכל הקשור אל השקילה כבר הגיע למצב של אובססיה אצלכם, בחרו במסגרת חיצונית.
  • אדם עליו אתם יכולים לסמוך- בקשו מבן משפחה או כל אדם אחר עליו אתם יכולים לסמוך שישקול אתכם פעם בשבוע.

לסיכום, להישקל זה טוב, אך אובססיה למשקל היא מצב נפשי לא מאוזן שיכול לעודד או להעיד על הפרעות אכילה או בעיה רגשית כלשהי. לכן, ההמלצה היא תמיד לקבוע כלל ברור של שקילה פעם בשבוע ולהצליח לעמוד בו ואם לא, אז לבקש עזרה.

היכנסו לאתר ניוטק איילון למידע נוסף על משקלים, טיפים ועוד.

מאת

מארק כהן

מארק כהן הוא נטורופת, מתמחה בתזונה טבעית. בעד טבעונות אבל אוכל בשר פעם בשבועיים (משתדל להפחית...), חובב אינטרנט, אורח חיים בריא וספורט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *