פירות ים

פירות ים

אין ספק כי ארוחה של פירות ים יכולה להפוך כל ארוחה סתמית לארוחת גורמה. רוב האנשים היו נהנים מארוחה מושקעת, הכוללת מבחר עצום של שרימפסים, מולים, אוייסטרים וכדומה. ניתן היום למצוא מנות מסוג זה במסעדות גורמה, אך חשוב להבין כי כל אחד יכול להכין את המנות האלו במטבח הבייתי שלו. החוכמה נעוצה כמובן בחומרי הגלם הטריים, היות וחומרי גלם ישנים ולא טריים במיוחד, עלולים לגרום לא פעם לכאבי בטן וכמובן טעם פחות איכותי ופחות מוצלח. רוב האנשים בוחרים לרכוש שרימפסים קפואים, היות ומדובר על דרך נוחה וזמינה יותר. אך חשוב להבין כי ישנו הבדל עצום בטעם של שרימפסים קפואים לעומת שרימפסים טריים. הדבר נכון כמובן עבור כל סוגי פירות הים האפשריים, היות ולא ניתן כלל להשוות בין מאכלים טריים ואיכותיים לבין מאכלים שכבר עמדו חודשים ארוכים במקפיא.

כל מה שחשוב לדעת אודות פירות ים

כאמור, הסוד לארוחת פירות ים איכותית ומוצלחת, הוא הטריות של חומרי הגלם. חשוב להצטייד בחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, היות והדבר משתקף באופן ברור בשילובי הטעמים במנות השונות. כמו כן, כדאי לזכור כי פירות ים לא טריים, עלולים להשפיע בצורה פחות נעימה על מערכת העיכול. לכן חשוב תמיד לרכוש את פירות הים מחנות דגים בתל אביב מוכרת וידועה, אשר מקפידה על טריות ואיכות גבוהה של סוגי פירות הים השונים. מומלץ לבחור בחנות שמתמחה בתחום, היות והדבר יבטיח מבחר רחב יותר והבנה מעמיקה יותר בתחום. חנויות מסוג זה, יכילו לרוב מגוון רחב של פירות ים שונים, כגון מולים, שרימפסים, לובסטרים, אוייסטרים, קלמרי, סרטנים, תמנונים וכדומה.

לסיכום, פירות ים חייבים לרכוש טריים בלבד, על מנת להבטיח את האיכות שלהם ואת הטעם המעודן, שלא ניתן למצוא בפירות ים קפואים.

שתפו את המאמר ברשתות החברתיות

shay

shay

אהבה שלי היא בראש ובראשונה לאוכל ולאורח חיים בריא! בזמני הפנוי אני מבקר מסעדות, מטייל בעולם, מחפש מתכונים ומבשל

אולי יעניין אתכם...

© 2018 All rights reserved​

Made with ❤ with Elementor​