סרטי תדמית למסעדות

סרטי תדמית למסעדות

סרטי תדמית למסעדות, מהווים חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של העסק. כל מסעדה שמעוניינת לקדם את עצמה, להגדיל את קהל הלקוחות שלה ולחזק את המותג שלה, חייבת להשקיע בסרטון תדמית שיעביר את האופי של המקום, היתרונות שלו וכמובן ימחיש לסועד הפוטנציאלי למה כדאי לשבת דווקא במסעדה הזאת. סרטון תדמית למסעדה, מופק בדיוק באותה הצורה שבה מופק סרטון תדמית עבור חברת הייטק או כל חברה אחרת. חשוב להבין כי לא מדובר כאן על סרטון שמצולם כלאחר יד דרך הסמארטפון, אלא על תסריט שמתוכנן מראש, מבויים בצורה המקצועית ביותר ומצולם באמצעות המכשור המתקדם ביותר. רק בצורה כזו, ניתן יהיה להפיק סרטון של 2 דקות, אשר יעביר את כל המסרים הרצויים. בדרך כלל, הסרטון מתמקד בסיפור של המסעדה, באופי שלה, בסוג האוכל שהיא מציעה וכמובן ביתרונות שלה על פני מסעדות אחרות. הסרטון עושה שימוש באפקטים מיוחדים, סאונד ברמה גבוהה, קריינות איכותית וכל מאפיין אחר, אשר יהפוך את הסרטון לוויראלי.

הקליקו ליצירת תדמית טובה באמצעות סרט קצר על המסעדה

סרטי תדמית למסעדות – כיצד עושים זאת?

הפקת הסרטון לוקחת זמן, היות והיא מורכבת ממספר שלבים חשובים. השלב הראשוני הינו שלב התחקיר, הכולל מפגש עם בעלי המסעדה, הבנת הצרכים שלהם וכדומה. השלב הבא כולל כתיבה של תסריט מקורי ומרענן, שישקף את המטרות והצרכים של בעל העסק. השלב הבא יכלול את בחירת הלוקיישנים לצילומים, ניתן לצלם רק במסעדה למשל, או להרחיב את הצילומים לכל מקום אחר. השלב הבא הוא כמובן שלב הצילום, שמתארך בהתאם לכמות הלוקיישנים שנבחרה. לבסוף מגיע השלב החשוב ביותר – שלב העריכה. בשלב הזה יש צורך לחבר את כל הקטעים שצולמו, להוסיף כותרות, כיתוב, סאונד מיוחד ואפקטים מתאימים. כמובן שכל העבודה חייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, על מנת להבטיח סרטון איכותי.

לסיכום, אומנם ישנה חשיבות לאתר אינטרנט מושקע ומעוצב, המכיל טקסטים מעניינים ותמונות מוצלחות. אך הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק, היא באמצעות הוספה של סרטון תדמית מקצועי ומושקע. רוב הגולשים יעדיפו לראות סרטון של מספר דקות, מאשר לקרוא טקסט ארוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *